Beoordelingen van Masada Enschede

Recente recensies

4.0
Rene
vandaag

Prima zoals altijd, alleen dit keer waren jullie de aardappelschijfjes vergeten bij de döner speciaal schotel. de aardappelschijfjes bij het broodje kip döner was er wel bij :-)

Claudia
4 december 2022

Lekker eten, bezorging perfect op tijd

Jon Heerdink
3 december 2022

We hadden een kapsalon mix besteld maar er zat alleen dönner in.

Stef
2 december 2022

Hamburger was al koud en het onderste broodje was helemaal nat/zacht en viel uit elkaar. Smaak was wel goed.

Natasja
30 november 2022
UncleWillie
29 november 2022

beste pizza ooit !!

P
27 november 2022

Was weer lekker, portie de ruim voldoende en snel in huis door vlotte bezorger. Dik in orde weer .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alice Winters
27 november 2022

Wederom frisdrank vergeten tbezzorgdn

klaas hospes
27 november 2022

de kapsalon doner was goed en smaakte heerlijk.het enige nadeel was dat het niet heel erg warm was.misschien is het een goed idee om het in extra folie te verpakken gezien de afstand van de bezorging. m.v.g.k.hospes

Sheila
27 november 2022

Pasta pollo en magarita pizza waren lekker

Hans
26 november 2022

Voor het eerst. Prima pizza's. Nu wel dorst, wel zout.

Nicole
26 november 2022

Helaas erg lang moeten wachten, kan gebeuren bij drukte. Maar bij ontvangst het eten koud en het verkeerde ontvangen. Kapsalon shoarma besteld en döner ontvangen.

Priscilla
26 november 2022

Normaal altijd tevreden maar vond de aardappelschijfjes echt niet lekker vandaag. Waren knetterhard en smaakten naar oud ver helaas..

BB
26 november 2022

Het eten werd zoals we gewend zijn bij Masada netjes op tijd bezorgd. Het eten was goed warm en de smaakte weer heerlijk. Aardappeltje goed gekruid, sla vers en knapperig en spareribs smaakvol.

Patrick
26 november 2022

Ik bestel optijd. Maar heb 2 uu3 x nier later nog niets. Probeer ik te bellen krijg ik tot 3 x niemand aan de lijn. Nadat ik iemand heb laten bellen en wel iemand heb gesproken en heb gezegd dat ik mijn geld terug wil ,is er niets gebeurd en moet ik mijn geld nog terug hebben.

Bart
24 november 2022

Het was super lekker

C.R
24 november 2022

Helaas 35minuten later bezorgd dan gevraagd, toen wij het eten kregen was het al bijna koud. Jammer van de kwaliteit.

Justin
24 november 2022

Top!

T Borggreve
23 november 2022

Pizza's waren zeer goed

M Coopman
21 november 2022

Het duurde erg lang voordat ons eten kwam. Rond 17:00 uur besteld om rond 18:00 uur te kunnen gaan eten. Uiteindelijk kwam ons eten pas om 18:45! Het was koud en niet lekker. Erg jammer. Het is bekend dat het tussen 17:00 uur en 20:00 de bezorgtijd uit kan lopen maar geen 45 min. En als dan ook nog je eten koud wordt bezorgd !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leroy
20 november 2022

Super goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

William
20 november 2022

Ondanks dat we meestal wel tevreden zijn was het vandaag was heel teleurstellend. We weten dat het onder andere op zondag extra druk is en dat wordt keurig vermeld. Helaas weet je als klant niet voorafgaande de bestelling hoe lang de verwachte levertijd is (pas na de bestelling) en er niets doorgegeven als het uitloopt. Een bestelling meer dan twee uur na bestelling bezorgen zou niet mogen voorkomen. Als we dat hadden geweten dan hadden we niet besteld in verband met de kinderen. Daarnaast was niet al het eten warm genoeg. Hopelijk wordt er voortaan beter geanticipeerd op extra drukte. Succes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veronique
20 november 2022

1.45 min moeten wachten op 3 lauwe pizza's Smaak was wel goed. Maar Komt geen volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
20 november 2022

2,5 uur wachten op koud eten en een bezorger die niet eens weet hoeveel de bestelling kost (contant betaald) en ook het terug te geven wisselgeld niet kan uitrekenen. Totaal niet waard voor deze dure prijzen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mr
20 november 2022

Pizza had wat krokanter en warmer gemogen. Kip smaakte wel erg goed! We moesten 1,5 uur wachten, jammer maar wel logisch op zondag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

###
19 november 2022
milanda
19 november 2022

Super tevreden Zoals altijd lekker eten

Tineke
19 november 2022

Zoals altijd lekker!

J Jissink
18 november 2022

Bezorging snel en vriendelijk, Kwaliteit fantastisch (niet anders gewend) Had een nieuw gerecht geprobeerd, en hoewel de kwaliteit goed was, is dit niet echt een gerecht voor mij

Mo
18 november 2022

Kapsalon XL met extra shoarma. Heerlijk gegeten. Genoeg voor 2 personen. Shoarmavlees is zo lekker bij jullie! Bezorging was heel beleefd. Aardige vent. Kwaliteit van keuken tot aan de deur. Ga vooral zo door! :)

René Bolhaar
16 november 2022

Dacht altijd dat Isolabella in Losser de beste pizza's maakte. Die zijn namelijk erg lekker. Die van jullie smaken warempel nog beter!

P
13 november 2022
Wennink
12 november 2022

Eten was laat en was niet compleet Ook niet meer warm Ia niet de eerste keer dat het laat en niet compleet is

D
12 november 2022

Het eten werd heel snel bezorgd en was erg lekker!

P
9 november 2022
Dani Boxem
7 november 2022

Super snel en super lekker

Maurice
7 november 2022

Echt lekker gegeten.

Wolff
7 november 2022
Leb van der Nat
6 november 2022

Normaal is het altijd goed Maar dit keer was het koud en meer als een uur te laat bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen Kobes
6 november 2022

Na 3x bellen uiteindelijk 2.5u gewacht op lauwe pizza’s die nog net niet naar karton smaakten! Bezorger was ook nog eens blikjes cola vergeten, waarna hij er drie nabezorgd heeft ipv de bestelde vier. Verschrikkelijk..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoeska
6 november 2022

Het eten was lauw. Er miste saus en kaas. En dit was helaas niet de 1e 2e of 3e keer dat dit soort dingen voorkomen. Erg teleurgesteld alweer. De laatste keer ook contact hierover gehad met duizendmaal excuses, maar het gebeurd gewoon weer. Dus contact opnemen, nee.

Jordi
6 november 2022

Duurde 2 uur voordat het eten er was en her was ook nog koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ano
6 november 2022
Adri Tichelaar
6 november 2022

Uur later dan de bezorgtijd bezorgd. Ondanks dat het aangegeven staat op de website dat het in het weekend wat langer kan duren is een uur te lang. Gelukkig hebben we een magnetron zodat we het eten wat konden opwarmen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Perez
5 november 2022
Gerrie
5 november 2022

Helaas was het eten niet warm bij aankomst maar de smaak was goed. Bezorging was op het aangegeven moment. Hopelijk de volgende keer beter.

David
5 november 2022
Van Der Beek
3 november 2022

Het eten was koud en bijna een half uur later dan de aangegeven tijd

Paulien
3 november 2022

Klacht van de vorige keer heel netjes opgelost. Heerlijke pizza!!!!

S.
30 oktober 2022

Snelle bezorging, vriendelijk, ruime porties. Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
30 oktober 2022
Krzysztof
29 oktober 2022

The best Pizzeria ever.

anja
27 oktober 2022
Richard Hemels
27 oktober 2022
Tina
21 oktober 2022

Prima niets meer aan doen

Mo
21 oktober 2022

Heerlijk gegeten. Netjes bezorgd. Tot de volgende keer :)

Smeets
20 oktober 2022

De hamburgers waren deze keer helaas zo goed als koud en de broodjes erg droog.

Danny Narraina
19 oktober 2022

Altijd goed 👍🏾 beste in Enschede en omstreken

Gerrie Trip
19 oktober 2022

Lekker eten!

Tina
18 oktober 2022

Geen cometaar compilomenten

Pierweijer
18 oktober 2022

Het was lekker en goed warm nog

P
17 oktober 2022
T Borggreve
17 oktober 2022

Ik vond er te weinig sworma op zitten Te duur daarvoor 16.50euro vind ik teveel geld voor die sworma pizza.

Mariska
13 oktober 2022

Goed en lekker eten. Op de afgesproken tijd bezorgd. En het was nog lekker warm!

milanda
12 oktober 2022

Zoals altijd lekker pizza En altijd netje op tijd Dikke 10❤️😊

Izebrand ter Veer
10 oktober 2022
Ling Vo
9 oktober 2022
Tahleel
9 oktober 2022

Eten was lekker. Had alleen Penne besteld ipv spaghetti en had een gratis blikje moeten krijgen die ik niet kreeg. Voor de rest was het eten warm en goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
9 oktober 2022

Snel en prettig bezorgt en natuurlijk weer lekker en ruim voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
8 oktober 2022

Er zat een haar in het eten en het was lauw

George
8 oktober 2022
Max
4 oktober 2022
P
2 oktober 2022

De smaak en portie weer dik in orde en vlot in huis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Valstede
2 oktober 2022

Eten was goed, warm en snel bezorgd! Top voor een zondag avond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Snuiverink
29 september 2022

Super lekker eten

Max
29 september 2022

Altijd top

Anoniem
24 september 2022
Rene Bolhaar
23 september 2022

Super pizza’s, uitstekende bezorging! Ga zo door!

roy eggert
23 september 2022

was weer geweldig

Tina
20 september 2022

Beter kan niet goede orde en ontvangen

de Jong
19 september 2022

Bij (bijna) iedere bestelling mist er helaas wel wat bij ons. Het word altijd netjes opgelost maar het is wel vreselijk irritant iedere keer. Het is dat het eten altijd lekker is maar hopelijk wordt dit eens verbeterd... Scheelt jullie ook kosten 2x heen en weer rijden/fietsen ;) Gisteren ook weer erg lang op het eten moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Racha?
18 september 2022

Ons bestelling was niet compleet er miste 1 schotel en al het eten was koud. Een dikke uur moeten wachten op de schotel die niet bezorgd was. Echt jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Deb
18 september 2022

Hadden de bestelling 's middags geplaatst met bezorgtijd half 6 aangezien we nog onderweg waren. Er werd netjes gebeld om half 6 dat het iets later werd. Maar dat het wel onderweg was....dit klopte want nog geen 5 minuten later werd het bezorgt. Helaas klopte de bestelling niet. De calzone pizza speciale was een calzone pizza met shoarma geworden. Niet dat het niet smaakte maar het was niet de juiste bestelling. En geen tijd ivm afspraak buiten de deur om hierover te bellen voor de juiste calzone.

A
17 september 2022
John
17 september 2022

Pizza was koud, deeg half rauw...

E. W.
17 september 2022

Netjes verpakt en snel geleverd, sneller als de indicator aangaf. Vond het wel prijzig maar helaas word alles duurder de laatste tijd :( door de prijs zou ik minder snel getriggerd zijn op korte termijn nog keer te bestellen.

A
17 september 2022
Marnix
14 september 2022

Snel en overheerlijk!!

Edwin
12 september 2022

Super heerlijk gegeten. Keurig op tijd en goed warm.

Yvette
11 september 2022

Hoewel we meer dan 1,5 uur hebben moeten wachten op het eten. Was het heerlijk. Goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elles
11 september 2022

Netjes, en erg smakelijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P
11 september 2022

Was weer top en vlot in huis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els Holkenborg
11 september 2022

Had shoarma speciaal zonder ui besteld. Kreeg alleen shoarma. Bestelling kwam veel later als verwacht. En de wiskeysaus vondt ik erg waterig. Chauffeur wist niet dat ik contant betaalde, moest dus eerst weer naar de auto. Voor mij de 1e en ook tevens de laatste keer besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike kiel
11 september 2022

Eten was lekker 👌 Bezorger op tijd Zeker voor herhaling vatbaar 🤤

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T Borggreve
7 september 2022
Daniël
6 september 2022

Flinke wrap wel. Ietwat veel vlees t.o.v. Groentes wel helaas

Tindal
5 september 2022

al hoe wel het 2 kinder menus waren zat er wel een heel groot verschil in zo zat er bij het menu met de shoarma na genoeg geen patat bij, en bij het andere menu heel erg veel patat. verder vonden we de kwaliteit wel wat te wensen over laat. en dat hier zeker meer aandacht voor mag zijn, verpakking was ook kapot. al met al verdiend zeker geen schoonheidsprijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen
5 september 2022

Altijd weer genieten! De 'Go-to eten bestellen' plek in Enschede. Ik vind het wel wat prijzig, maar dat houdt me in toom om niet te vaak eten te bestellen.

Tuba
4 september 2022

elke keer weer even lekker!!:)

L.
2 september 2022

Het eten was nagenoeg koud bij aankomst. Wel heel smaakvol.

A
29 augustus 2022

Ik heb het niet gewend van jullie, maar we hebben 2 uur moeten wachten op ons eten. Gelukkig wel gecompenseerd. Hopen dat de volgende keer beter gaat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
28 augustus 2022

Heel slecht lang wachten op besteling en eten was koud

Ron
28 augustus 2022

Snellle warme levering. Ruime heerlijke porties. Masada= 10 sterren waardig

Theo
27 augustus 2022

alleen jammer dat je zonder komkommer besteld en het er vervolgens er wel op zit

Roy
25 augustus 2022

Bestelling niet op tijd geleverd,gebeld de bezorger kon elk moment voor de deur staan...dus niet. Na 20 minuten weer gebeld,er zou contact worden gezocht met de bezorger. Toen heeft het nog 15 à 20 min. geduurt voordat ons eten er was. De bezorger had pech gehad met de auto en moest toen onze bestelling nog ophalen was het verhaal terwijl aan de telefoon werd gezegd dat ons eten al onderweg was en het er elk moment kon zijn. De hamburger zag er niet meer uit die had blijkbaar een zware autorit gehad. De pasta was goed te eten. Laatste tijd wordt het er niet beter op en we gaan hier niet meer bestellen,erg jammer we zijn beter gewend van Massada.

Stephan
24 augustus 2022

Alles prima.

Chris
24 augustus 2022

Goed eten en snelle bezorging

Liliana
24 augustus 2022

Lekker en op tijd

E
21 augustus 2022

Altijd weer lekker!!

Hans ferno
20 augustus 2022
Jeffrey Westendorp
19 augustus 2022

Oprecht beste kapsalon van Enschede

Jay
18 augustus 2022
Ronnie Balboa
18 augustus 2022

Super lekkere pizza's!

Mr. T.
17 augustus 2022

Op zich een Prima pizza maar pre pandemie was hij 15% goedkoper en 10% groter. Double whammy dus. Hiermee verandert de prijs/kwaliteit verhouding en wordt negatief. Anders zou ik veel vaker bestellen en tip geven. De klant zou koning moeten zijn en geen cashcow. Kortom: de kwaliteit is ok maar de prijs is te hoog.

Ailleen
15 augustus 2022

Bezorging was goed. Aardappeltjes kneiterhard, kip droog, knoflooksaus die naar mayonaise smaakte.. de burger was wel lekker. Oja en het gratis blikje drinken was vergeten.. Niet gewend van jullie.

Stephan
15 augustus 2022
Anna
15 augustus 2022
Jacobs
10 augustus 2022

Netjes en warm geleverd. Werd zelfs eerder bezorgd als de tijd die in de mail stond.

Ine Wobben
9 augustus 2022

Heerlijke pizza's en vlotte vriendelijke bezorging.

Danny
8 augustus 2022

Excellent als altijd!

Danny Narraina
8 augustus 2022

Altijd goed bij Massada heerlijk eten snelle bezorging zou niet weten wat daar beter aan kan.👍🏾

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elma
7 augustus 2022
T Borggreve
7 augustus 2022

Mag wel minder zout gebruikt worden

anja
6 augustus 2022
Xxxxx
5 augustus 2022
N@th@lie
4 augustus 2022

De pizza was heerlijk en niet vet zoonlief heeft heerlijk genoten. En wij ook van onze donnerbox!!

Ravenshorst
4 augustus 2022

Het eten is heerlijk. Echter de laatste keren komt de bestelling ruim na de geplande tijd,als je er dan achter aan belt krijg je elke keer te horen dat de bestelling nu net de deur uit gaat. Dit is iets van de laatste maanden

Sarah
2 augustus 2022

De beste pizza’s die er zijn. Pasta carbonara lijkt wel anders dan voorheen, andere kruiden misschien.

H Dorgelo
30 juli 2022

Erg lekker en goed verzorgt !!

Brenda
28 juli 2022

Lekker eten! Snelle , goede service

Pol
27 juli 2022

Eten was weer erg lekker en prima op tijd.

Annie
26 juli 2022

Lekkere pizza en vriendelijke bezorger!

Kevin
23 juli 2022

Na 75min werd ik gebeld door de bezorger dat hij voor de deur zou staan maar dat er mijn huisnummer niet te vinden is. Of iets in de richting. Ook werd me verteld dat hij bij een rotonde in de buurt zou staan. In mijn straat is geen rotonde.. omdat het eten zodanig vertraagd is heb ik niet van een avondmaal kunnen genieten want ik had andere afspraken staan. Hier had de bezorger geen begrip voor en heb hem gezegd niet te komen bezorgen want ik ben dan niet meer thuis. Echter heb ik wel online betaald. Ik hoor graag hoe we deze misverstand gaan oplossen

Matthias
23 juli 2022

Snelle service! Eten was goed warm. En altijd overheerlijk!!

milanda
22 juli 2022

super tevreden Netjes op tijd The beste

Nathalie
22 juli 2022

Was weer super lekker zoals altijd👍👍👍

Smeets
21 juli 2022

Smaakte heerlijk, alleen jammer dat beide broodjes erg hard waren.

Peter ince
19 juli 2022

Altijd goed

f kolk
19 juli 2022

Saus vergeten , 3 min te laat , dan de tijd die is doorgegeven . Tip : als het druk is pas je bezorg tijden aan . Verder eten goed , na eigen saus gebruiken.

Gabriel
19 juli 2022
Carola
17 juli 2022

Super eyen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
17 juli 2022

Heerlijk eten, flinke portie. Helaas waren ze de saus vergeten. Na een telefoontje hadden ze dit alsnog snel nagebracht. Het eten hadden we even in de oven gezet om het niet koud te laten worden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.kleijwegt
14 juli 2022

Altijd goed eten .. en op tijd !! Top

Roy
14 juli 2022

Prima pizza en snel!

Patrick Pater
12 juli 2022

beste bestelling ooit ! was super lekker en heel snel bezorgd zoals altijd perfect kwaliteit en heel erg smakkelijk

milanda
11 juli 2022

Was supper lekker Zoals altijd

Sabrina
10 juli 2022

Het gerecht was perfect gekookt! Ook mijn verzoek op aanpassing was uitgevoerd. Levering was goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zeer tevreden zoals altijd
10 juli 2022
Andreas Hollstein
10 juli 2022
Natasja
9 juli 2022

Super lekker en snelle bezorging😊

Ine Wobben
9 juli 2022

Pizza 4 fromaggi besteld met salami als extra ingrediënt, hiervoor ook betaald. Zat er helaas niet bij op. Maar verder overheerlijk!

Pascal
5 juli 2022

Bestel regelmatig eten altijd goed vlees lekker mals en altijd goed warm.

Chris
5 juli 2022

Jullie heben zo supper lekker eten petje af jullie bezorger zijn zo supper aarder mensen

Pascal Van Huizen
4 juli 2022

Prima pizza , altijd lekker…precies op de aangegeven tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thmo
4 juli 2022

W pizza W zaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
3 juli 2022

Het is altijd zo supper eten bij jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.scholten
3 juli 2022

Wou mijn kleindochter eens een keer verrassen met een heerlijke pizza MaarBen zeer terleur gesteld in de bezorging .duurde ontzettend Heb om 18.33 uur 2 pizza besteld En mijn bestelling kwam pas om +-19. 39 De pizza's waren koud toen ze bezorgd waren ..door een jongeman op de fiets... Dus we aten koude pizza's Dat smaakte naar niets

Nathalie
3 juli 2022

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sarah
1 juli 2022

Snelle bezorging, ze hebben bij Masada de aller lekkerste pizza’s en pasta’s! De appel-komkommer salade die bij de pasta geleverd wordt is ook top.

Rene
1 juli 2022

Ik had verzocht om de aardappelschijfjes niet zo hard te bakken omdat ik het anders niet kan kauwen. Helemaal voorkomen dat er harde stukjes tussen zitten kun je niet en vind ik ook niet erg. Maar heb nu ruim 1/3e weg kunnen gooien omdat het gewoon erg hard was. Daarom dit keer geen 5 sterren.. Voor de rest was het weer gewoon zoals ik gewend ben lekker :-) en zal ook zeker wel weer bestellen ;-)

Paul
30 juni 2022

Weer een lekkere kapsalon, goed doorgebakken aardappelschijfjes, was weer top en een vrolijke en beleefde bezorger.

Daimy
28 juni 2022

1.5 uur gewacht op een koude pizza.

Ronald
26 juni 2022
Frank
26 juni 2022

Keurig bezorgd Heerlijk eten

Bertram
25 juni 2022

Na lange tijd hier weer een keer wat besteld . Helaas kregen wederom niet dat geleverd wat we besteld hadden.. Na een telefoontje kregen we het natuurlijk met excuses wel nageleverd maar ik snap niet waarom het niet een keer in één keer goed kan gaan… Kwaliteit van het eten is zoals altijd wel prima!!

René
25 juni 2022

Heerlijk eten. Vriendelijke bezorgster!

Ameliatkn
25 juni 2022
Stroink
22 juni 2022

Was weer heerlijk hier blijven we bestellen.

Daniel
21 juni 2022

Wederom heerlijk gegeten

Caro
21 juni 2022

Perfect weer.

Armando
20 juni 2022

Altijd netjes en correct geleverd, vaak een stuk eerder dan de aangegeven tijd. Kwalitatief gezien, de keuze is reuze en wat je ruikt is een streling van je neus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard Bernhard
20 juni 2022

Heel lekker en alles kwam warm aan 👍🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MARIANNE
19 juni 2022

Het was erg lekker en de bezorging was supersnel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
19 juni 2022

Was weer een heerlijke masada burger, snel en zeer netjes gebracht door een vrolijke en nette jonge dame.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carola
18 juni 2022

Super goed en lekker eten

De Groot
16 juni 2022

Eten was lekker. Bezorging duurde wat aan de lange kant.

Melanie
15 juni 2022

Vriendelijk en op tijd!

milanda
13 juni 2022

Zoals altijd Lekker eten

BB
13 juni 2022

Bezorging stipt zoals per mail al was aangegeven. Spareribs heerlijk met goede zoete saus. We zitten na zo'n maaltijd altijd bomvol, goed verzadigd, porties dik in orde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mmmmmmm
12 juni 2022

De gerechten waren lekker, de aardappels slap en lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin
11 juni 2022

Het eten was er wel erg snel. Maar enorm goed van kwaliteit en goed warm.

Rene
11 juni 2022

Was erg goed dankjewel

Liliana
10 juni 2022
milanda
9 juni 2022

Was heerlijk het eten Was netjes op tijden

Marnix
9 juni 2022

Super pizza’s, goed warm en rijk belegd!

Meryem
8 juni 2022
Daniel S
8 juni 2022

Kapsalon doner besteld Super lekker gegeten binnen de bezorgtijd gekregen.

John lammers
6 juni 2022

Eten was goed maar helaas was niet alles warm. De spaghetti was lauw net zoals de pizza en de aardappeltjes waren bijna koud. De kip was wel warm en goed van smaak. De bezorging was netjes maar de wachttijd was veel te lang. Vanaf de bestelling was het al een uur dat werd na de bestelling ook aangegeven, maar daar komt dan nog een keer 40 minuten bij. Dat is voor mij te lang.

Jan Maris
6 juni 2022

Wachttijd 1 uur. Na 1 uur en 3 kwartier gebeld waar het eten bleef. Moest nog gemaakt worden. Zou binnen een kwartier geleverd worden net een korting van 7.50 euro. Al met al tot 21.10 uur moeten wachten. Besteld om 18.35 uur.

E J
6 juni 2022

Goede kwaliteit en hoeveelheid eten. Bezorging volgens afspraak.

milanda
6 juni 2022

Zo als Altijd heerlijk Geten En netjes op tijden eten was heerlijk warm

Tim
6 juni 2022

Gewoon lekker.

Alexander
5 juni 2022

Duurde erg lang en het drinken was vergeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carola
3 juni 2022
Ilias
3 juni 2022

Snelle bezorging op een vrijdag avond. Binnen 30 minuten stond er een hele vriendelijke bezorger voor mijn deur. Daarnaast eten nog heel heet. En het kwaliteit was ook perfect. Ik heb genoten, en zal zeker vaker bestellen hier.

Remko
3 juni 2022

Vorige bestelling miste ik mijn knoflooksaus en blikje cola. Deze bestelling waren mijn aardappelen verbrand. Graag de kwaliteit waarborgen die ik al jaren van jullie gewend ben.

Carola
31 mei 2022
P
29 mei 2022

Was weer lekker, warm, ook weer snel en netjes bezorgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke
26 mei 2022

Mooi op tijd bezorgd, lekker heet en goed van smaak

Marnix
25 mei 2022

Lekker warm en zeer smakelijk, ruim binnen de aangekondigde tijd geleverd!

milanda
25 mei 2022

Zo als altijd netjes op tijd en eten is altijd lekker en warm

Liliana
25 mei 2022
Tolga
23 mei 2022
Smit
23 mei 2022

Super goed eten.

Marcel van den Broek
23 mei 2022

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liesbeth Harms
23 mei 2022

Ga zo door, was lekker, lekker warm, goede bezorging kortom het was de 1e keer maar er zullen meer bezoeken volgen! Dank!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kemal
22 mei 2022

Alles was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
22 mei 2022

Goed

Mark
19 mei 2022

Koud stokbrood en ruim 25 minuten later dan aangegeven. Toen ik belde was de enige reactie dat het onderweg was. Geen aanrader

Elferink
18 mei 2022

Helaas kwamen dr pizza’s 3 kwartier te laat en waren ze nog net warm. Erg jammer, want kwaliteit is (altijd) goed

Leppink
18 mei 2022

Voortreffelijk gesmaakt! De bezorging was supersnel. Jammer was wel dat de door mij bestelde knoflooksaus niet erbij zat. Mvg, Leppink

B
17 mei 2022

Bezorging was binnen de tijd, alleen was mijn aardappelschijfjes erg koud en slap

Goebbels
15 mei 2022

Bezorging was snel. Aardige jongen ook. De pizza salami was erg zout, jammer.

Marijke
14 mei 2022

Mijn complimenten, zeer tevreden!

Omar
14 mei 2022

Altijd goed en op tijd!

H Dorgelo
14 mei 2022

Er valt niets aan toe te voegen . Gewoon perfect !!!!!!!

René
9 mei 2022

patat was vrij koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alice
8 mei 2022

Eten was heerlijk en goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuiper
8 mei 2022

Heerlijk 👌 en meer dan genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
8 mei 2022

Bezorging liet lang op zich wachten. Werd bezorgd ver buiten de aangegeven tijd.

P
7 mei 2022
Bastiaan
7 mei 2022
Anita
6 mei 2022

Na best wel lange tijd weer eens een kip kapsalon besteld. Ruim 2 uur voordat ik het bezorgd wou hebben. Een kwartier na de verwachte bezorgtijd toch maar gebeld. Het was druk maar met een paar minuten zou mijn bestelling de deur uit gaan. Prima, ik woon nog geen 5 minuten van Masada af. 10 minuten later inderdaad werd mijn eren bezorgd. Het was alleen jamner genoeg niet meer zo warm. Zelfs de onderste laag kip/aardappelen was al lauw. Dit heb ik nog nooit ervaren bij jullie en dat viel me dus best tegen!

Sascha
5 mei 2022

Ik bestel best vaak bij Masada en merk de laatste tijd dat het eten steeds vaker koud bezorgd wordt. Deze keer kwam het eten een half uur te laat en was het zo goed als koud. Erg zonde, want het eten van Masada is zo lekker. Echter hoort het wel warm te zijn, dan is het pas echt genieten. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.

Yvonne
5 mei 2022

Zoals altijd weer lekker, en snelle service

Stephan
4 mei 2022
William
4 mei 2022

We hadden 2 pizza's, die waren erg lekker. Een kapsalon, die was ook goed. En we hadden patat, een bamischijf en kippenpootjes. Deze smaakten ook prima. We hebben alleen ruim een uur moeten wachten op de bestelling. Dat duurde een beetje lang. Maar verder zeer tevreden.

Ornina
2 mei 2022

Eten was lekker!!

Dominique
2 mei 2022

Om 18:00 besteld. Zou om 18:45 geleverd worden. Werd pas om 19:20 geleverd.

Faya
2 mei 2022
Nadia Wijkens
1 mei 2022

Heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
30 april 2022

Goed eten goede prijs en zeer snel en wat ook belangrijk is warm bezorgd.dat was de vorige keer ook al zo

Alice
29 april 2022

We misten 1 blikje fris maar het eten was heerlijk. We hadden van alles wat; pizza, pasta, kapsalon en een schnitzel. Alles smaakte goed en was goed warm. Echt een aanrader. Hier gaan we vaker eten bestellen.

klaas hospes
29 april 2022

goede service.eten was erg lekker.zal het zeker anderen aanbevelen

Marty
28 april 2022

Wij krijgen telkens eten dat bijna koud is .vanavond ook weer

Pat en Roy
28 april 2022

Echt super!

Anoniem
28 april 2022
Bults
28 april 2022

Pizza waren bijna koud

Gerrit
27 april 2022

Geweldig Lekker eten

Jan Maris
26 april 2022

Heerlijk gegeten. Alleen de bezorging zou 45 minuten duren. Maar werd uiteindelijk 1.5 uur

Jan
25 april 2022

Eten kwam te laat en het eten was lauw geworden.

George Ottens
25 april 2022

Méér dan een uur te laat. Zonder de bestelde en betaalde knoflook saus

Macello oude wessslink
25 april 2022

Het eten was ten eerste er pas na 2 uur.... uur te laat dus. Ook was het eten koud en flauw geen smaak aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja Dankers
25 april 2022

Normaal echt super, maar nu was het minder ipv kip Doner was het gewoon shoarma bij de andere schotel was er geen pita broodje en het eten was ook niet echt warm misschien kwam dit door de drukte. Helaas maar normaal zeer tevreden alleen nu even niet!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

aiwen fränkel
23 april 2022
Patricia
21 april 2022

Zoals altijd was het weer perfect

van Tuil
18 april 2022
Daniella
15 april 2022

Was net als altijd heerlijkk

ROB WALLENBURG
13 april 2022
Bos
13 april 2022

Ik miste de ham die ik extra besteld had op mijn pizza, wel 2.50 😳 voor betaald maar niet gekregen. Bezorging was precies op de tijd dat ik gevraagd had👍

Tonnie
12 april 2022

geleverd volgens de aangegeven tijd

Marnix
11 april 2022

Geweldige smakelijke pizza’s, goed warm en snel geleverd.

X
11 april 2022

Lekker en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriet
11 april 2022

Tot mijn spijt was het eten niet echt warm. Bezorging was prima op tijd. Jammer maar nee niet weer van Masada.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
6 april 2022

Top zoals altijd

ROB WALLENBURG
6 april 2022
MNig
5 april 2022

Een beetje misleiding, ook op de folder staat vermeld, bestel online dan gratis drinken. Had driinken erbij besteld bleek dat dit slleen bij pizza is. Dit mag dan ook op de folder er wel bij vermeld worden.

G. Hulshof
5 april 2022

Het eten smaakte weer uitstekend

C van Wolffelaar
4 april 2022

heerlijk, alles heet afgeleverd, eerder bezorgd dan verwachte bezorgtijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosanne
4 april 2022

Bijna anderhalf uur gewacht op de bestelling, kan gebeuren als het druk is. Maar de bestelling was ook nog eens koud….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
4 april 2022
Anoniem
4 april 2022
Laura
3 april 2022