Beoordelingen van Masada Enschede

Recente recensies

4.0
Alexander van Dijk
14 juni 2026

Zoals altijd het eten is wauw en heerlijk .. Maar ruim anderhalf uur later bezorgen terwijl we aangaven van zo snel als kan.. is wel beetje te lang. En dan geeft u een bezorgtijd aan en daar wijkt u nog een half uur vanaf.. Das wel lang allemaal. Maar uw eten wauw is echt heerlijk en zeker het wachten waard .. Maar mag ook gezegd worden toppers...

Perez
9 juni 2026

Prima eten , snel bezorgd

Angela
9 juni 2026

Eten was heerlijk,alleen jammer dat de beloofde Coca Cola er niet bij zat. Volgende keer beter in de zaak bestellen,ipv via internet.

Mel
8 juni 2026

Bijna een uur later geleverd dan aangegeven in de mail. En bij het broodje Dōner ontbrak het broodje en de salade

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mekkelholt
7 juni 2026

Ik had om kwart over 17.15 uur online besteld, met bezorging om 18.30 uur. Je zou denken lang genoeg de tijd om het klaar te maken en te bezorgen. Kwamen ze pas om 19.15 uur nadat ik erachteraan gebeld had. Iets te laat heb ik alle begrip voor, maar 45 minuten vind ik absurd.

Harry
7 juni 2026

Deze x iets minder,eten was goed maar niet warm. Nog net niet koud ,jammer dit x.

René
5 juni 2026

Superlekkere pizza’s, optijd en keurig bezorgd

Femke
4 juni 2026
Marnix
3 juni 2026

Harde brede korst/rand, weer weinig gorgonzola en niet in stukken gesneden. Wat is er aan de hand bij jullie, de kwaliteit/smaak wordt steeds minder

Mw. Van Beijnhem
31 mei 2026

Het was de eerste keer en dat is goed bevallen, dus we gaan vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Empty
31 mei 2026

Was altijd prima, tegenwoordig wacht je meer dan een uur op je bestelling. Zelfs 30 minuten meer dan wat in de e-mail staat.

Daan
30 mei 2026

Meer dan een uur te laat geleverd wel lekker eten

Dani feddes
30 mei 2026
A.F
30 mei 2026

Normaal altijd goed eten hier, vanavond was de pizza hard en koud en de pasta zat letterlijk geen enkele smaak aan helaas..

Klasien Bleuming
29 mei 2026

Bestelling kwam op tijd en onze bestelling was lekker warm en smaakte erg lekker

Femke
28 mei 2026
Mark Besselink
27 mei 2026

Was weer lekker

Geeer
26 mei 2026

Eten zoals normaal geweldig .maar als je een mail krijgt half 8 word het bezorgd! En het word half 9 zou fijn zijn dat je een mail of telefoontje krijgt van het word later

Van dijk
25 mei 2026

De besteling kwam een uur later dan was aangegeven.

J Jissink
25 mei 2026

Wat er geleverd was was super goed. Helaas ontbrak het gratis blikje cola zero

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pam
24 mei 2026

Ik had om 18.00 uur eten besteld, jammer genoeg kreeg ik het pas om 20.15 uur. Ondanks het lange wachten smaakte het wel weer goed net als altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
22 mei 2026

Het duurde langer dan een uur voordat er werd bezorgd. Mijn bestelling was niet compleet geleverd. Meteen gebeld: geen excuses, maar in plaats daarvan een verontwaardigd "wil je het alsnog geleverd hebben?". "Ja, want ik heb ervoor betaald". Nadat we de lauwe broodjes kipdöner hadden opgegeten, ca 40 minuten na de eerste bezorging werd de rest geleverd. Dat was eigenlijk veel te laat. En ook nu weer geen excuses. Ik denk niet dat ik hier nog eens ga bestellen.

Gerrit
22 mei 2026

Goede kwaliteit en snelle en vriendelijke aflevering

Angelo Azink
20 mei 2026

Altijd super snelle bezorging en het eten is altijd nog lekker warm bij aankomst!

Esmée
18 mei 2026

Na een uur gewacht kregen wij onze bestelling. Ik had een broodje kipdoner van €11,50 maar kreeg enkel een klein bakje kip. Het turkse brood miste. Telefonisch nog geprobeerd te bellen maar niemand nam meer op. Ze waren gesloten. Heel vervelend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
17 mei 2026

Bezorging was 43 minuten later dan aangeven via de mail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klasien Bleuming
16 mei 2026

Goede levering en heerlijk gegeten

Roy Stuivenberg
13 mei 2026

Het was zoals altijd,superrr lekker en perfect!!! Bedankt medewerkers van Masada,toppie!!!!

P meyer
13 mei 2026

Zoals altijd heerlijk!!!

Jurriën
12 mei 2026

Hadden een lachmachun, kipdonor schotel en pizza Mozzarella besteld. Kwam 40 min later aan dan aangegeven en die pizza was ook niet super warm meer. Normaal altijd wel goed voor elkaar. Dit keer helaas wat minder.

FJ
12 mei 2026

Helaas 15 minuten later bezorgd, was koud en verkeerde saus

Paul
12 mei 2026

Bijna een uur te laat en koud. Nog gebeld waar de bestelling bleef, was onderweg zeiden ze!!! Weer een half uur later kwam de bestelling, ik rij in een half uur naar Deventer. Dus te laat bezorgd en koud eten, dit was de laatste keer.

Patricia
11 mei 2026

Na 2x koude pizza eindelijk weer waarmee pizza's. Heeeeeeeeeerlijk. Zo ken ik masada

Pérez
11 mei 2026
Fred
11 mei 2026
Angelo Azink
11 mei 2026
Kel
11 mei 2026

Heb besteld om 17:30 ophaaltijd was 18:00 en toen kon ik nog tot 18:30 daar wachten op mijn eten. Verder was het eten wel lekker

Femke
10 mei 2026
Jeffrey
9 mei 2026

Heerlijke pizza gehad

Mark Besselink
8 mei 2026

Zo als gewoonlijk lekker helaas iets te koud

Linfy
7 mei 2026

Smaakte goed en werd keurig warm op tijd bezorgd

Pd
5 mei 2026

Was veelste vet! En eten was niet eens compleet met ingrediënten erin!!

Gert jan hazeleger
4 mei 2026

Het was. Heerlijk niks aan toe te voegen. GEWOON GOED

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marnix
1 mei 2026

In erg grote ongelijke delen gesneden, en weer bijna geen gorconsola op de pizza, maar 1 heel klein stukje. Dus niet tevreden!

Patricia
30 april 2026

Wordt is tijd dat die pizza warm geleverd wordt. Dit is al de zoveelste keer. Ga denk ik maar is rond kijken voor wat anders na jaren bij jullie te hebben besteld

OmeWillem
27 april 2026

Heerlijk spareribs menu gehad. Smaak en kwaliteit uitstekend. De hoeveelheid spareribs viel me wel wat tegen. Gelukkig zat er salade en een portie aardappelschijfjes bij, maar toch. Mag wel iets royaler als je het mij vraagt.

Maud
27 april 2026

De kapsalons Döner, het broodje Döner en de Lahmacun waren erg lekker en alles was warm. We hebben het zelf opgehaald en hoefden niet te wachten.

Marnix
23 april 2026

Pizza was erg lekker, maar in erg ongelijke delen voorgesneden….

Klasien Bleuming
19 april 2026

Online besteld en de bestelling was op tijd klaar en heeft heerlijk gesmaakt alleen te veel.

Nathalie
19 april 2026

Goede pizza en vriendelijk personeel

Gerrit tanke
17 april 2026
Vin
15 april 2026

Super lekker maar de volgende keer stukjes stokbrood erbij bestellen

Erik Butterhoff
14 april 2026

Ik had aangegeven om rond 18.00 uur het eten te laten bezorgen. Ik vind een kwartier wachten geen enkel probleem. Een uur wachten zonder bericht vind ik echt niet kunnen. Ik heb zelf in de tussentijd meermaals gebeld. Telefoon was of in gesprek of er werd niet opgenomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Perez
14 april 2026
Dennis
14 april 2026

Er is niet gehouden aan de bezorgtijd die ik als verwachting kreeg. Naar 1.5 uur een paar keer geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen/ ik werd weggedrukt. Op een gegeven moment zelf maar driekant op gereden om alles op te halen en toe was het nog niet een klaar. Het was druk volgens de mensen achter de toonbank. Ik snap dat het druk kan zijn maar pak teminste een telefoon op. En stel je bezorg tijden dan bij. Kwaliteit is redelijk. Als je prijs en kwaliteit gaat vergelijken zijn ze te duur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. H
13 april 2026

17:17 besteld. 2 uur gewacht..Telefonisch onbereikbaar... 20:00 uur zelf opgehaald want het kwam niet. Kids hebben niets kunnen eten omdat ze al naar bed moesten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel
13 april 2026

We hebben hier een kapsalon en een pizza carbonara besteld, maar helaas viel het erg tegen. Beide gerechten waren bij aankomst al koud, wat natuurlijk veel afdoet aan de smaak en kwaliteit. Wat het extra teleurstellend maakt, is dat we op slechts 2 minuten fietsen afstand wonen. Je zou dan verwachten dat het eten nog goed warm is. Hopelijk kan dit in de toekomst beter, want dit was geen fijne ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
12 april 2026

Bijna 2,5 uur moeten wachten. En dat is niet de eerste keer. Erg jammer want het eten is altijd heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vermaas
12 april 2026

Het duurde 30 minuten langer dan dat er online op stond, en het tasje stond al klaar met de bamibal en patat, en de pizza was ook al zeker 15 minuten klaar. Alles was dus bijna koud. Heel jammer. Gelukkig kon ik de pizza weer warm maken in de oven, de smaak van de pizza was heerlijk overigens, maar dat kon niet met de friet, en bamibal. Ik denk dat jullie buiten jullie jasje groeien, en daarop te weinig personeel inplannen, of in ieder geval duidelijke afspraken, wie wat doet. Hoop dat jullie er wat mee/ aan doen.

ROB
12 april 2026

Heerlijke penne bolgnese

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leonie
8 april 2026

Onze bestelling was snel klaar, heet , en lekker ! Met de actie boven de 30euro besteld, krijg je doner box gratis. We hadden pizza carbonara besteld En een grote kapsalon . En kregen dus de doner box er gratis bij. Alles smaakte goed

Meyer
6 april 2026

Zoals altijd heerlijk

Jeff
6 april 2026

Een uur en 10 minuten later dan afgesproken, en dan ook nog half koud! Bij bellen geven ze aan het is heel druk geweest maar de bestelling gaat nu de deur uit….20 minuten later….is 5 minuten fietsen……En in plaats van aardappelschijfjes gewoon kleffe patat! 24 van de 25 spaarpunten heb ik maar die 25 gaan er niet komen 🤮

Marcel
6 april 2026

Om 17:30 bestel..email ontvangen met bezorgtijd 18:10.. om 18:40 maar eens gebeld, er werd mij verteld 'met 5 minuten onderweg' om 19:10 nog maar een keer gebeld..nee t was onderweg..om 19:25 eindelijk geleverd. Kleine site note...het bezorg adres is nog geen kilometer van hun vandaan...heel jammer dit. Dan nog even de maaltijd zelf...ook jammer de lachmacun wat doorweekt met vet..ook heel jammer..

Dani Feddes
6 april 2026

Goede service. Heel vriendelijk. Alleen bezorgen beter. Even fantastisch

Ronnie Vos
4 april 2026
Desiree Beukinga
31 maart 2026

Snitzel was super lekker met Champions saus!!!

Esther
29 maart 2026

Pizza waren op zich prima maar doordat de bezorging ruim een half uur te laat was waren ze niet echt warm meer.

Aboud
28 maart 2026

0.00 communicatie en eten is niet waard voor de prijs, ook nog eens koud

Marijn
28 maart 2026

Kwaliteit prima, wel onaardig personeel in het restaurant…

Marnix
26 maart 2026

Was weer lekker!

Bram
24 maart 2026

mijn dochter was ziek en lag op mijn arm te slapen toen ik de deur open deed, de bezorger hield er goed rekening mee door te fluisteren om te voorkomen dat ze wakker werd , een klein maar zeer waardevol gebaar. Bedankt!

Astrid de Jinge
21 maart 2026

Hallo bij de bestelling van gister miste wij een aantal dingen. Hierover heb ik niet gebeld omdat als er nabezorgd zou worden de rest van het eten al koud zou zijn. Wij miste een pita broodje bij een schotel, gratis drinken bij de schotel en bij de kapsalon. Dus in totaal 3 dingen.

Femke
18 maart 2026
Geranda Schonewille
16 maart 2026

Super snel bezorgd en het was lekker warm nog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirchjunger
15 maart 2026

De laaste tijd te laat met bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mar
15 maart 2026

De bezorger stond bij het verkeerde huisnummer daardoor was de pizza lauw En niet erg warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannie Dinkela
14 maart 2026
Stephan
14 maart 2026
Peter
13 maart 2026

Het was weer top. 👍

Janny
13 maart 2026

Zoals gewoonlijk netjes en snel geleverd en het eten is lekker

Sanne
12 maart 2026

Masada is niet meer wat het geweest is dit x was het eten koud de diner enorm hard en de frikandellen smaakte na supermarkt frikandellen echt heel jammer maar Masada is flink achteruit gegaan sinds het oude personeel er af is en het een locatie is geworden !

Mark van Zon
7 maart 2026

Inmiddels de zoveelste keer dat een recente bestelling niet compleet aankomt. In dit geval ontbrak de helft wat vrij indrukwekkend is voor zo'n kleine bestelling.

Sandra
5 maart 2026

Bedankt was weer genieten en super snel bezorgd

Marnix
4 maart 2026

Minder dan gewend, bijna/geen Gorconzola en pizza was in 4 stukken ipv 6-8 stukken…..

Bennie
2 maart 2026

Het eten is zeker 5 sterren waard. Alleen de service aan de balie die kunnen jullie nog wel wat verbeteren. Bijvoorbeeld door even nieuwe klanten welkom te heten. En als het dan druk is kun je altijd even zeggen ik kom zo bij u. Daardoor heb je als klant ook het idee dat je er toe doet.

Femke
24 februari 2026
Jeroen
22 februari 2026
Daniel
21 februari 2026

Snelle en vriendelijke service, en het eten smaakte top 💯

Mark Besselink
16 februari 2026

zoals altijd lekker lekker !!

Iris
15 februari 2026

Normaal altijd tevreden maar dit keer was het echt niet goed. Aardappels van de shoarmabox heel erg vet. Maar het ergste was de sate saus, die was zuur en dus niet meer goed! Dat mag gewoon echt niet gebeuren.

Dani
14 februari 2026

Goed en netjes bezorgd heel vriendelijk en erg lekker eten maar cola of niet in een zakje

Trienen
14 februari 2026

Altijd erg goede kwaliteit van eten, ook is alles goed verzorgd en werken ze erg efficiënt! Top locatie!

Wals
12 februari 2026

Zoals altijd weer precies op tijd en heerlijk gegeten

Suzan Dalati
12 februari 2026
Bennie
9 februari 2026

Was prima smaak was oké. Kan alleen iets minder vettig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrit
9 februari 2026

Hebben uitgebreid meneer en goede kwaliteit en service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annette
6 februari 2026

Het eten had ik ruim op tijd besteld en het kwam een kwartier te laat en de pizza was Lauw wat ik heel jammer vind

G.Hulshof
5 februari 2026

Uitstekend gegeten, perfecte bezorging

Stephan
4 februari 2026

Zoals altijd: gewoon prima.